I am the best.
Entries About Links Stuff Credits




jalan2 wehhh ^^
Friday, October 7, 2011 | 4:41 AM | 0 comments
5 HARI 4 MALAM , na tahu sera pergi mana ? 

jap ehh !











jap lahhhh ! 
















sabalahhh ! gigit kanggg !


































tadaaaaaaaaaaaaa ^^



korang tahu kat mana nie ? nie dekat KUALA LUMPUR , HAHA #abaikan aku , memang suka merepekkk selama beberapa hari uhh , aku ade lah jugak jalan2 , kat The Curve , IKEA , Putrajaya , Alamanda , Shah Alam , ohh lupa , umah kaka aku kat situ ! haha ! act ,  macam2 lagi lahh , nie pun baru 3 hari , esok dan Ahad ta tahu pergi mana lg , HAHA , aku jd perak sikit kat situ , sebab , aku nie macam BUDAK KAMPUNG MASUK BANDORRRRRR , haha , wat malu je kau sera !

sory lahh weh , aku ta masuk byk gambar , satu je yang aku mampu , tenet umah sewa kaka aku nie , bapak lembap sial ! hahahahhaha , tp tape , janji aku dapat update blog nie haaa <3 

oke lahh korang , nanti sera da balik perak , sera update n masuk byk gamba lg oke ? tata ! muehmueh <3
tggu episod seterusnyaaaaa ! 

haa , lagi satu ! sebelum terlupa :)

7 . 10 . 2011
TAKEN BY AFIF ADLYY <3

i'm not single :'>
#act , umo sera nan dye bapak jauh sial , sera da tua , sedih aku ! :'( tp si afif tu na kapel jugakk , aku terima je lahh , HAHA , oke , sampai sini jaa , byeBOOOOO


CERITA SERA AZMI ^^

iloveyouafifadlymuahmuahmuah :*



*ape ? tulisan kecik ? kenape ? biyalahh , aku punya blog , aku punya pasal lahh ^^ aummmm














Older Post | Newer Post
Bonjour!


My name is Sera Azmi peeps .Welcome to my kingdom. Im totally Single boys. No harshwords here bitch.

Shout




.