I am the best.
Entries About Links Stuff Credits




Lupekannn :'>
Friday, October 21, 2011 | 4:20 PM | 0 comments
aku ta tahu macam mana na lupakan kau wehhhhh ! hmm , sayang kat kau lg :'< YS , sokey lahh , aku cube , now ade budak lg sorang yang aku harap sangat kat dye , tp dye da ade awek , oke , sumpah aku nie perempuan paling bodoh , terlalu MENGHARAP , tinggal lah kau sorang2 sera , aku na aje jatuh kan masjid orang , sebab aku sayang kau sesangat , tp aku ta buleh , ta baek ken ? hmm , Ya Allah , susa betol aku na lupe ken dye :')

Muhammad Faizzwan a.k.a Izwan Muhammad - aku sayang kau , aku ta tahu lah na cakap macam mana kat kau , tp kau da ada awek , aku diam je lahh , aku nie jahat jugak lahh , harap kau putus nan awek kau , HAHA ,ta baek woi sera ! aku harap ta nampak kau kat jj nanti , ta sggup tgk kau berdua dengan awek kau wehhhh ! nanti nampak kau je aku lari keyhh ? bye , salam :'< 



SORRY AWAK , SAYA DA REMOVE AWAK IZWAN <3 TAPI SAYA STILL SAYANG AWAK , OKE ? :'<










perangaitepahhape ,
SERA AZMI

Older Post | Newer Post
Bonjour!


My name is Sera Azmi peeps .Welcome to my kingdom. Im totally Single boys. No harshwords here bitch.

Shout




.